تخفیف ویژه گریم عروس کد تخفیف AREZOO12

notif-icon

امروزه بسیاری از خانم‌ها برای زیبایی دستان خود از کاشت ناخن استفاده می‌کنند. این روند نیازمند آموزش و استفاده از ابزار و مواد مناسب است. کاشت ناخن یک صنعت پرطرفدار با بازار خوب است که همیشه مشتریان ثابتی دارد، زیرا اگر یک‌بار کاشت ناخن انجام شود، معمولاً برای ترمیم، تغییر مدل و ریمو ناخن به محل کاشت مراجعه می‌شود. به این ترتیب، اگر کیفیت کار و خدمات شما به عنوان ناخن‌کار راضی‌کننده باشد، مشتری‌های دائمی خواهید داشت.

در آموزشگاه و آرایشگاه زنانه بهار آرزو، زیر نظر متخصصان مجرب، با جدیدترین ابزار و متد آموزش کاشت و طراحی ناخن آشنا می‌شوید. در پایان این دوره، هنرجویان آمادگی ورود به بازار کار را با دریافت مدرک فنی‌حرفه‌ای خواهند داشت و مهارت‌های لازم برای کاشت ناخن را از صفر تا صد به دست می‌آورند. در ادامه این مقاله به بررسی آموزش کاشت ناخن می‌پردازیم و با انواع ابزار این دوره آشنا می‌شویم.

دوره آموزش کاشت ناخن صفر تا صد

آموزش کاشت ناخن، یک روش جدید است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و با این روش ناخن‌ها زیبا و سالم‌تر به نظر می‌رسند. برای انجام این کار، ابتدا نیاز است سطح ناخن‌ها با استفاده از سوهان تراشیده شود تا ناهمواری‌های آن برطرف گردد. سپس مواد مناسبی بر روی ناخن‌ها قرار داده می‌شود تا ناخن‌ها به شکلی زیبا و قوی درآیند.

یکی از ویژگی‌های مهم کاشت ناخن، زیبایی و استحکام آن‌ها است. ناخن‌های کاشته شده باید ظاهری طبیعی داشته و دارای استحکام مناسبی باشند. کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند یک انتخاب عالی است زیرا این روش می‌تواند به ترک عادت جویدن ناخن کمک کند، همچنین کاشت ناخن برای افرادی که ناخن‌هایی ضعیف یا بد‌رنگ دارند نیز موثر است. به علاوه، کاشت ناخن باعث می‌شود تا ناخن‌هایتان را با فرم‌ها و طرح‌های مختلفی تزیین کنید و به زیبایی آن‌ها بیفزایید.

دوره آموزش کاشت ناخن صفر تا صد

باید به این نکته توجه داشت که کاشت ناخن یک فرایند پیچیده است و نیاز به آشنایی کامل با انواع مواد و وسایل مورد نیاز دارد، بنابراین پیش از کاشت ناخن بهتر است اطلاعات کافی و مهارت‌های لازم را کسب کنید تا نتایج بهتری بدست آورید.

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین‌المللی به دلایل متعددی بسیار مهم است. به این علت که، این مدرک معتبر به دانشجویان اهمیت و اعتبار ویژه‌ای می‌دهد. با این آموزش شما مهارت‌های عملی بهتری برای انجام کاشت ناخن به دست خواهید آورد. به عبارت دیگر، شما می‌توانید ناخن‌های مشتریان را زیباتر کنید و حتی برای ایجاد یک مرکز کاشت ناخن موفق و مختص خودتان نیز آماده شوید و اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

یکی دیگر از مزایای آموزش کاشت ناخن با مدرک بین‌المللی، جهانی بودن آن است. به این معنا که با دریافت این مدرک می‌توانید به راحتی در کشورهای دیگر به عنوان کارشناس کاشت ناخن فعالیت کنید. با استفاده از مربیان متخصص و با تجربه در آموزشگاه‌های ما می‌توانید از مهارت‌های بین‌المللی برتر بهره برده و مدرک بین‌المللی خود را دریافت کنید.

سرفصل‌های آموزش کاشت ناخن

بسترسازی اصولی و راه‌حل‌های جلوگیری از هوا گرفتن ناخن، برند شناسی، ابزار شناسی، مانیکور و پدیکور خشک و خیس(سنتی)، نحوه چسباندن تیپ، موادگذاری مدرن، کاشت هلویی، کاشت پودر، کاشت آکواریوم، کاشت و مانیکور روسی، کاشت قالب یا دوال سیستم، روش ساخت پودرهای رنگارنگ دست‌ساز، کاشت دشنه‌ای، حالت‌دهی تیپ، سوهان‌کشی دستی و برقی، دورگیری، پولیش، ژلیش روی کاشت و ناخن طبیعی، لمینت ناخن، ترمیم، ریمو، گریم ناخن، فرمر، ترمیم شکستگی، کاشت ژل، انواع پدیکور همراه نمک، کفسابی، پدی ژل و کاور، سرفصل‌های آموزشی کاشت ناخن است.

دیزاین و طراحی

سرفصل‌های دیزاین شامل انواع کاشت دائمی و موقت، اکلیل، ایجاد گل برجسته، کار با ژل‌های سافت و هارد، لنز، کهکشانی، چشم گربه‌ای، عنکبوتی، گل خشک، مرمریت، خاویار، ژل‌های سه بعدی، تور، لمه، فرنچ دائم و موقت است که تمامی این متدها در آموزشگاه و آرایشگاه زنانه بهار آرزو قابل اجرا است.

 

مراحل کاشت ناخن

  • خرید وسایل کاشت ناخن
  • آماده‌سازی پودر کاشت ناخن
  • زیرسازی
  • استفاده از پرایمر ناخن
  • چسباندن ناخن
  • تهیه پودر ناخن

انواع کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن شامل کاشت ژله‌ای، پودری، نمازی، هلویی، قالبی و فرنچ دائم می‌شود. هرکدام از این روش‌ها ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارند که با سلیقه و شخصیت‌های مختلف سازگاری دارند.

آموزش ناخن نمازی یکی از روش‌های مناسب برای افرادی است که به اعتقادات مذهبی پایبند هستند. این نوع کاشت ناخن به طور طبیعی به سادگی اجازه می‌دهد تا وضو گرفته و عبادات دینی خود را با آرامش انجام دهید. آموزش کاشت ناخن قالبی یکی دیگر از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای کاشت ناخن محسوب می‌شود. در این روش از پودر ضد قارچ استفاده می‌کند و ناخن را به صورت قالبی زیبا می‌سازد.

با انواع دیگری از روش‌های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری و ژله‌ای نیز می‌توانید زیبایی و شکوهی خاص به دستان خود ببخشید. این روش‌ها نیاز به تکنیک و حرفه‌ای بودن دارند تا نتایج، مطابق با سلیقه و کیفیت بالا باشند. آموزش کاشت ناخن فرنچ دائم نیز یکی از روش‌های محبوب است که با استفاده از مواد با کیفیت و دقت در انجام کار می‌توان به نتایج عالی رسید.

به طور کلی، دوره آموزش کاشت ناخن نیاز به دقت، حوصله و تجربه دارد تا به نتایج خوب و قابل قبول برسید و انتخاب روش مناسب براساس سلیقه و نیاز شخصیت شما امری بسیار مهم است تا بتوانید از نتایج بهتری برخوردار شوید.

متریال شناسی و شناخت ابزار کاشت ناخن

شناخت دقیق ابزار و مواد مورد استفاده در فرآیند کاشت ناخن بسیار اهمیت دارد. استفاده از مواد با کیفیت و ابزار مناسب، تضمین‌کننده کیفیت و ماندگاری ناخن‌های کاشته شده است. مهم‌ترین نوع مواد برای کاشت ناخن، ژل و پودر اکریلیک است. ابزار و مواد اصلی کاشت ناخن شامل لامپ UV برای خشک کردن، فرز ناخن برای شکل دادن، پرایمر و دی‌هیدراتور برای افزایش چسبندگی، براش‌های کاشت ناخن برای ایجاد طرح‌ها و بافر برای صاف کردن است. همچنین، لوازم جانبی مانند پوشر کوتیکول، کاتر ناخن، پد الکلی و محلول ضدعفونی کننده، نوارهای محافظ کوتیکول و غیره نیز برای بهتر انجام دادن کاشت ناخن استفاده می‌شوند. با انتخاب درست این لوازم جانبی می‌توانید بهترین نتایج را در کاشت ناخن خود داشته باشید.

متریال شناسی و شناخت ابزار کاشت ناخن

آموزش مانیکور و پدیکور خشک

مراقبت از دست‌ها و پاها تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر ما دارد. همان‎طور که به پوست صورتمان اهمیت می‌دهیم، باید به دست و پاهایمان نیز توجه کنیم تا از ترک خوردن و پینه بستن آن‌ها و داشتن ناخن‌هایی ضعیف جلوگیری کنیم. یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت از دست و پا، انجام مراحل مانیکور و پدیکور است.

مانیکور مراقبت از دست و ناخن‌های دست است، این روش‌ها شامل مراحلی مانند کوتاه کردن ناخن‌ها، رسیدگی به پوست و کوتیکول، ماساژ دست و استفاده از لاک ناخن می‌شود. هدف از انجام مانیکور تقویت و زیبایی ناخن‌ها و لطافت پوست دست است.

مانیکور ناخن خشک و بدون استفاده از آب، مناسب برای افرادی است که ناخن‌های خشک و شکننده دارند. این روش به دو صورت روسی و معمولی انجام می‌شود. در روش معمولی از سوهان دستی و در روش روسی از سوهان برقی و سرسوهان شنی استفاده می‌شود. استفاده از روش معمولی، می‌تواند به راحتی در خانه انجام شود اما برای استفاده از روش روسی، بهتر است کار را به ناخن‌کاران حرفه‌ای و متخصص بسپارید.

پدیکور به مراقبت از پا و ناخن‌های پا می‌گویند که شامل مراحلی مانند خیس کردن پا، حذف لایه‌های مرده از پوست و لایه برداری پا، ماساژ و استفاده از مواد درمانی برای پا است. با انجام این مراحل، پاهایتان زیبا، سالم و بدون خستگی خواهند بود.

پدیکورخشک ناخن پا به‌گونه‌ای است که در آن از آب گرم یا کوکتل استفاده نمی‌شود. در این روش معمولاً از روغن برای ماساژ پا و از بین‌بردن سلول‌های مرده سطح پوست استفاده می‌شود. در انتها نیز ممکن است پس از سوهان‌کشی اصولی ناخن‌ها، از لاک ناخن برای زیباتر شدن استفاده شود که این موضوع پس از مشورت با مشتری انجام خواهد شد.

مانیکور و پدیکور معمولا در سالن‌های زیبایی توسط افراد ماهر و تحت شرایط بهداشتی انجام می‌شود، با این وجود با تهیه ابزارهای مخصوص، می‌توانید این مراحل را در خانه انجام دهید.

مانیکور و پدیکور دارای فواید زیادی برای دست و پاها هستند این فواید عبارتند از

  • لایه‌برداری و نابودی سلول‌های مرده از پوست‌های زبر و خشک شده
  • پاکسازی کامل و جلوگیری از تجمع میکروب و آلودگی‌ها زیر ناخن و ممانعت از ایجاد عفونت
  • بهبود سلامت کلی و زیبایی شکل پوست و ناخن‌ها
  • ماساژ دست و پا برای افزایش گردش خون و التیام بخشی عضلات
  • رطوبت‌رسانی و نرمی دست و پا با استفاده از لوسیون‌های مغذی و درمانی
  • تقویت و افزایش مقاومت ناخن‌های ضعیف و شکننده
  • حفظ سلامت ناخن‌ها و ترمیم ناخن‌های زیر پوستی
  • ایجاد ناخن‌های تمیز، یک دست، زیبا، درخشان و سالم
  • احساس آرامش جهت کاهش استرس و اضطراب‌ها
  • این روش‌ها علاوه بر افزایش زیبایی و بهبود سلامت دست و پاها، به شما احساس آرامش و راحتی خواهند بخشید. بهتر است مراقبت از دست و پاها را به صورت منظم انجام دهید تا از تمامی فواید آن‌ها بهره‌مند شوید.

آموزش ژل پلیش (ژلیش)

ژل پلیش ناخن طبیعی یک روش بسیار موثر برای اصلاح فرم ناخن و لاک زدن آن است که به صورت حرفه‌ای و با استفاده از موادی مانند بیس ژل، لاک ژل و تاپ ژل انجام می‌شود. با این روش می‌توانید به آسانی و بدون ضربه زدن به ناخن، ناخن خود را تقویت و زیبا کنید. ژل پلیش به صورت یک کاور نازک بر روی ناخن شما قرار می‌گیرد تا از بدفرمی و ضعیفی ناخن جلوگیری کند.

برای یادگیری این تکنیک می‌توانید با آماده کردن وسایل مورد نیاز، ژل پولیش را به راحتی و با دقت انجام دهید اما توصیه می‌شود این کار را بدون آموزش و تجربه حرفه‌ای انجام ندهید. بهتر است ابتدا دوره‌های آموزشی مربوط به ژل پلیش را طی کرده و با تمرین و تکرار، مهارت لازم را به دست آورید.

برای انجام مراحل ژلیش ابتدا با یک مانیکور خوب، ناخن‌ها را آماده کرده و سپس سطح صدف ناخن را با بافر خش درست ‌کنید. در مرحله بعد، با زدن پرایمر روی ناخن‌ها، یک لایه بیس کت به صورت نازک بزنید و در دستگاه LED قرار دهید تا خشک شود. سپس لاک رنگی را به صورت نازک بزنید و خشک کنید. در نهایت، تاپ کوت ژله‌ای را هم به همین شکل زده و در دستگاه خشک نمایید. با دقت این مراحل را انجام دهید تا به نتایج عالی برسید.

آموزش بستر سازی های مناسب با انواع صدف ناخون

برای دستیابی به نتیجه بهتر و جلوگیری از مشکلات مربوط به کاشت ناخن، بسترسازی مناسب، بسیار اهمیت دارد. مراحل بسترسازی برای کاشت ناخن شامل انجام مانیکور خشک، حذف پوست‌های اضافی، صیقل دادن سطح ناخن، استفاده از کلینزر برای حذف چربی‌ها، زدودن گرده‌های ایجاد شده توسط سوهان، استفاده از ضد قارچ، استفاده از پرایمر و سپس کاشت ناخن است.

حتماً باید برای تشخیص نوع ناخن مشتری، به صدف آن دقت کرد و برای ناخن‌های معمولی از پرایمر بدون اسید و برای ناخن‌های چرب از پرایمرهای اسیدی استفاده شود. انجام درست تمام این مراحل، به دستیابی نتایج بهتر و کاهش مشکلات مربوط به کاشت ناخن کمک خواهد کرد.

جمع‌بندی

دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه‌ای برای افرادی که می‌خواهند از اولین مراحل تا مهارت‌های پیشرفته کاشت ناخن را یاد بگیرند اجرا می‌شود. این دوره شامل مباحث اساسی و پیشرفته کاشت ناخن است و شما را به سطح متخصص و حرفه‌ای در این حوزه می‌رساند. این دوره متشکل از دو بخش تئوری و عملی است که در بخش عملی شما فرصت کار و تمرین روی مدل‌های مختلف کاشت ناخن و ارائه خدمات مرتبط را خواهید داشت. این مرحله از آموزش به شما کمک می‌کند تا مهارت و تجربه لازم برای انجام کارهای حرفه‌ای در آینده را پیدا کنید.

آموزشگاه و آرایشگاه زنانه بهار آرزو به عنوان یکی از معتبرترین و برترین مراکز خدمات زیبایی و آرایشی در تهران شناخته می‌شود. در این مرکز دوره‌های آموزش کاشت ناخن توسط اساتید مجرب فنی حرفه‌ای ارائه می‌گردد. با شرکت در این دوره‌ها از صفر تا صد کاشت ناخن آشنا خواهید شد. با دارا بودن مدرک فنی حرفه‌ای که مدرکی قابل ترجمه و جهانی است، می‌توانید در تمامی کشورهای جهان همچون کانادا، آمریکا، آلمان، ترکیه و … شاغل شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه شرکت در دوره‌ها با کارشناسان آموزشگاه و آرایشگاه زنانه بهار آرزو در ارتباط باشید.